sobota, 28 czerwca 2014

Konkurs - Rozdawajka

Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że czerwiec powoli dobiega końca, a ja w tym miesiącu nie zorganizowałam żadnej rozdawajki. Jak to się stało? Nie wiem. Ale szybko naprawiam swój błąd i tym razem, wraz z Wydawnictwem MUZA SA, proponuję książkę "419. Wielki przekręt", której autorem jest Will Ferguson.


Co zrobić, aby wygrać książkę?


Regulamin:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, czyli autorka niniejszego bloga:Książki moim oknem na świat…
  2. Fundatorem nagrody jest wydawnictwo MUZA SA.
  3. Nagroda zostanie wysłana zwycięzcy na mój koszt.
  4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dołączenie do obserwatorów mojego bloga.
  5. W konkursie mogą brać udział osoby, które zgłoszą się w komentarzu pod tym postem (zgłoszenie powinno zawierać adres e-mail).
  6. Konkurs trwa od 28 czerwca – 12 lipca 2014 roku do godz. 23:59.
  7. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
  8. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 13 lipca 2014 roku.
  9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową (na podany wcześniej adres). Jeśli w ciągu 7 dni wygrany nie odpowie na wiadomość, nastąpi ponowne losowanie i wybór innego zwycięzcy.
  10. Konkurs skierowany jest wyłącznie do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce. Nie wysyłam nagrody za granicę.
  11. Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. 
  12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
Będzie mi bardzo miło, jeśli rozpowszechnicie informację o konkursie zamieszczając baner na swoim blogu, nie jest to jednak wymóg konieczny :)

Zapraszam serdecznie do zabawy!

Ps. jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat proponowanej przeze mnie powieści, załączam link do mojej recenzji:

36 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Obs. jako: villemo
    justynadzielska@onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: kwiatusia
    kwiatusia1@gmail.com
    Za chwilę umieszczę baner w zakładce: Wasze konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Agnieszka Em
    zaciszeagnieszki@wp.pl
    Baner dodany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jak obserwować, bo nie mam bloga na blogspot :( smutek :(
    ale życzę szczęścia pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie musisz mieć bloga na blogspot :) Można zalogować się poprzez swojego maila. Może masz konto w Google, na gmail'u?

      Usuń
  5. Zgłaszam się oczywiście :)
    Obserwuję jako awiola
    e-mail: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Basia Pelc.
    pelc.barbara@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zglasza@m się
    bellaws
    gosia.janczewska99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Cora Linn
    e-mail: coralinn2907@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    obs: AniaSKF nr 60 :)
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Sia a
    e-mail: mysia186@interia.pl
    Baner udostępniony na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie i udostępnienie banera :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się.;)
    Obserwuję jako: Ilona N.
    zielonaherbataaaa@wp.pl
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Piekielna Julia.
    juliajessy@o2.pl. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    e-mail: niunia3_17@o2.pl
    banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielka przyjemnością się zgłaszam:)
    Obserwuje jako: Alicja Gruca
    Mail: alicja.gruca@op.pl
    Baner: http://x-machine-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie i umieszczenie banera :)

      Usuń
  15. Dopiero teraz dostrzegłam ten konkurs, ale lepiej późno, niż wcale:)
    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Antykwariat z ciekawą książką.
    E-mail: joasia.jag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, cieszę się, że dołączyłaś do zabawy :)

      Usuń
  16. Rzadko można spotkać rozdanie z książkami, dlatego chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako: Emila Ciechańska
    e-mail: ema9088@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie :)
      Planuję takie rozdania raz w miesiącu, tak więc zapraszam:)

      Usuń
  17. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: alicjamagdalena
    alkatraz007@o2.pl
    baner zaraz pojawi się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie :)
      I za banerek również :)

      Usuń
  18. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako: Dżas tin
    email: justyna238@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Dziękuję :)